hoho.



MÅSTE FÅ VALUTA FÖR PENGARNA!
Smälla i sig mer tårta än nödvändigt.



Fina bilder man tog från födelesedagskalaset.
"Jo, jag satt alldeles ensammen på Anjas uteplats...."







Vilket jävla smalansikte man har.
haha. Omöjligt att få det rundare.
Älska mitt långa röda hår.
(p.s, bilden var tagen efter jobbet. dvs man var lika sliten som man såg ut ;P)



Älska den gröna ögonskuggan!
Tror jag har användt den varje dag nu sen jag fick den ;)



Skönt att ha jobbat bort helgen nu.
Och få dom "vanliga" tiderna ;) morgontrött.
Men det håller inte i sig länge, måste vänja mig vid att kliva upp tidigare.


Idag måste jag fan ta mig ifrån lägenheten,
orkar inte sitta ensammen här en hel kväll, trist ju.
Så är det stökigt som fan, trivs inte i stöket.
Men pallar inte o städa nu, så mycket man måste ta tag i då.
Är sugen på att lira kubb!
Det hade varit nice, fast man kanske inte är lika grym när man är nykter :)



mobb deep - up north trip


Dagens fråga:
Varför har jag blåmärken runt halsen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback