hoho

Sträckan mellan Skurholmsrondellen och kantgatan kan ju inte vara längre än 20 meter.
SÅ onödig hållplats! :P


Jag har börjat bli som en väckarklocka!
Vaknar alltid av mig själv i lämplig tid, även om jag drömmer hår så blir jag tvärvaken snabbt!
Jäkligt tur att man stoppade mobilen på ljudlöst, hade missade samtal kl 2 och 5.. :P


Blir nog en chill hemmakväll idag tror jag,
eventuellt så ska man försöka ta sig ut på en kvällspromenad me tjejjerna.
Snacka lite skit osv ;)
Annars så blir det att ta hand om sitt utseende, ansiktsmask, färga ögonbrynen ;)





slööööö!!





såhär ser mitt öga ut när jag kommer i närkontakt med djur.. AJ!

medans jag slöbloggar så föreslog Anja kubb! DET ÄR MAN PÅ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback