Can it be all so simple

Satan va kallt det har börjat bli nu på morgnarna och kvällarna.
Överväger att ta på mig vinterjackan redan nu,
fryser ju alltid...
När jag cyklade hem från coop såg jag nån unge som gled runt på en sparkcykel,
fick världens känsla i kroppen.
att jag INTE vill att mina barn ska växa upp på örnäset.
Vet inte varför... haha inget illa menat mot örnäsborna..
Har ju som tidigare funderat på att flytta till något annat bostadsområde, har rätt lång kötid..
Men det får man se senare hur det blir med det.
Trivs ju som sagt på örnäset, men det finns finare och fräschare lägenheter.

Jag vill bara fynda saker på storheden just nu! ;) haha det var längesen...
Små ljus och sånt där.


Hm just nu i denna sekund väntar jag på att klockan ska bli fem i halv så att jag kan gå
och skölja ur färgen ur håret.
Måste seriöst klippa håret omgående, har upptäckt att längderna är ojämna och att det är rätt mkt
hår som har gått av här och där.. INTE BRA!
bara klippa bort skiten snabbt som fan och vårda det och ALDRIG mer lägga färg på längderna.
Det är det absolut största problemet i mitt liv just nu ;)

Sen blir det att lägga sig o sova..
jobbar 8-17 imorgon.. a loooooong day.
Ingen ledig dag den här veckan inte.
Fått september schemat, jobbar 4 dagar varannan vecka och 2 dagar andra veckan.
Ser som ändå framemot att få vara lite ledig, har ju verkligen jobbat HEEELA sommaren nu...

Förövrigt så är det GLASKLART att jag förblir nykterist.
Känns som ett mycket klokt beslut.
;)
Har helt plötsligt fått ett sug efter att börja träna också.



Nu ska jag börja göra mig redo för att styra upp håret.
Jag hoppas på lite ögongodis imorgon då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback