vredesutbrott och ätstörningar

Gissa vem som är ledig imorgon?
inte jag iaf.
Ska inte säga nästa gång jag är ledig ;) ingen aning haha.
Imorgon jobbar jag 9-13 iaf vilket är en ganska soft dag.
Inge helgsjobb på schemat, så då är jag nog ledig! =)
Niiiiiice! Hoppas på ännu mer ändå.



LÖSHÅR, finns det något fulare?
Nu tänker jag på alla fjortisar som beställer hem det längsta dom kan hitta från internet
och bara fäster det lite här och där på huvet och struntar i att klippa till det så att
det hänger ner till magen och verkligen syns att det är löshår?
En sån där skarp kant är nog det fulaste som finns..








haha nu är det illa ;) armar som en karl.


Jag och Sara pratade om mat för någon dag sen.
storleken på portioner funderade vi på,
tanken slog mig även när folk kommenterar att resturang och färdigmatsportioner
är alldeles för stora..
Jag tycker personligen inte det och  att man inte alls blir mätt på
sånna "fjantportioner". Kan äta 4 panpizzor utan problem.
Smäller i mig en hel pizza eller kebab utan problem.
Äter en chokladkaka om dagen, en hel på en gång.
Hör ju hur folk tycker att mat som jag tycker är smått, är alldeles för stora.
Fick en gång höra: "jag vet då ingen tjej som äter så mycket som du" haha!
Har jag en ätstörning? hahahahhaha..


en annan rolig sak är vredesutbrott haha!
Sitter och skrattar för mig själv när jag tänker på yogurt incidenten hahahaha!
Eller när jag upptäckte att det fattades en "dennis korv" ur förpackningen
efter en fest här.
När man kokade av ilska ;P hahahhaa.



Nä nu ska jag lägga mig så jag tar mig upp imorgon.. godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback