shoooo

tog den här från syrrans blogg ;)
Varit på stranden med anja, emil och ryssen.
förlorade i kubb hela tiden! :( haha.
Nu ska jag möta my o umgås ;D




BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: ja, när jag ska ta ut näspiercingen haha!
Titta på dig själv i spegeln: mm, beundrar.
Gnälla: hela tiden!
Skrika: är rätt högljudd, ja...
Sova: så mycket som möjligt.
Ha ångest: nej, inte nu nåmer! :D
Skada dig själv med flit: Nej! en gång haha!!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej ;)
Vilja dö: när jag har mensvärk.
Drömma mardrömmar: väääldigt ofta!
Drömma sexdrömmar: ibland har man turen ;)
Ta droger: ALDRIG. alla som tar droger kan gå och dö.
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: oftast
Gå till kyrkan: neeeej.
Gå i skolan: Nae, gick ut 08.
Röka: Ibland har det väl hänt att det har blivit ett festbloss.
Ha sex: absolut!
Ljuga: förr, det behöver man inte göra nu ;P
Hata folk: nej, eller ja. Pundare hatar jag! men det räknas inte som folk.
Lita på folk: japp!


VEM:
Saknar du: Robin o william!
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: ingen aning haha
Vill du slå: ingen
Kysste dig sist: vet ej....? 
Vill du kittla: mig själv
Kramade du sist: nån på luleåkalaset?
Vill du prata med: Jossan :D haha
Skrek du på sist: Var ett tag sen, antar att det var exet.
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Kan inte minnas något jag brytt mig om iaf?  
Vill du bli galet full med: någon JÄVLIGT snygg kille! haha
Gjorde dig riktigt glad senast: exet, när han slutade höra av sig :P haha
Fick du sms från senast: Anja.
Ringde dig senast: Mysan!
Är vackrast på jorden: jag såklart!!!!

HAR DU:
För många vänner: nej, några få men riktigt braaa vänner.
Förföljelsemani: Nae, haha!
Tvångstankar: Förr hade jag det, inte nu nåmer.
Någon annan psykisk sjukdom: det skulle inte förvåna mig haha,.
Någon fysisk sjukdom: astma
Någon skada: haha nä, fylleskador är dock vanliga.
Färgat håret: Många gånger.
Brutit några ben: nää
Några piercings: Öron, näsan, naveln och överläppen.
Egen dator: förmodligen om man bor ensammen!
Bra självförtroende: Mycket bra!
Kysst någon: yeah
Haft sex: jadå.
Köpt kondomer: jajemen.
Tagit nakenbilder: Det har funnits en bild, inte jag som tog den.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej.
Bjudit ut någon: nej.
Varit kär: Ja, en gång.
Dumpat någon: haha japp.
Stulit någonting: Nej ;D
Lämnat landet: Jo, en 2 veckors minneslucka i Bulgarien.
Tuttat eld på nått: Ja, HAHA! mina blommor, Sara o jag gjorde rökelser.
Gjort något olagligt: Ja


HUR:
Går du: som på en lina, lite stelt ;)
Svarar du i telefonen: hallå? 
Fördriver du tiden: sover haha.
Mycket pengar har du: vet ej, flera tusen iaf.
Tjänar du pengar: Jobbar och sliter ;)
Ofta diskar du: Alltför sällan, ska få en diskmaskin ;)
Ofta städar du: just nu; ALDRIG haha.
Många stör du dig på: ingen ;P
Ofta träffar du din familj: kanske 1-2 gånger i veckan :)

TROR DU:
Att du kommer bli något: Yes!
På gud: Nej, eller ja. ibland har man liiiite väl tur!
På rymdvarelser: JA! haha drömmer rätt ofta om ufon.
Att folk tycker om dig: Ja :) dom som inte gör det känner mig inte.
På ett liv efter detta: Något måste ju hända?
Att fiskar kan tänka: nae.
Att du kommer leva länge: Lever så hälsosamt så det tror jag nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback