the wakeup call.

Fredagen spenderades hemma hos mig.
My o tesso kom förbi, jag gjorde smoothies med sprit i.
Tog någon grogg osv. En trevlig kväll ;P
Så hände de väl lite mindre roliga incidenter..
Vi hämtade upp Sara o Amanda på hertsön och hoppa av vid mig.
Var nog lite för laddad? mitt i allt så slog ju alkoholen till.. REJÄLT.
Blev nerbäddad av Sara.
Hade världens sjukaste dröm, intensiv såklart..
Vaknade upp och såg att jag hade slitit av alla sängkläder o ja.. INGE BRA!
haha.. ickedricken? hicke hick hick? haha.
Mådde riktigt kasst så jag for och mötte upp Anja och köpte pizza.
Hon i kassan började typ skratta när hon såg mig slå in koden.
Sen kom Sara till Anja också, jag låg och vilade..
Började gråta på kökssoffan och förstod att det var lika att gå hem och sova..
var tvungen att stå och vila mot ett träd, huvudet höll på att sprängas!
Lyckades få sova en timme eller två och samla krafter till att cykla till hertsön.
Vi såg en spännande film och käkade godis och fulade på som vanligt ;)
Sen skjutsade jag Anja på cykeln, FYFAN va äcklig den där skogen är mellan örnäset och hertsön.
Var det kolsvart. panik panik panik! där hade man ALDRIG gått ensammen!
Hursomhelst tog man sig hem oskadd.
Blev väckt av samtal och sms på natten.
Sen somnade man om men har vaknat till flera gånger under natten.

Tog mig i kragen nyss, en promenad till coop så ja kunde fylla på mobilen.
Verkar som om alla är upptagna idag så det kanske blir en ordentlig städning..
Nu menar jag verkligen o torka varenda vrå i lägenheten.
Jobbar ju 6 dagar nästa vecka så det är väl lika o göra det fint nu medans man har tid :)


En sak jag är 100% säker på är att jag är nykterist från och med nu.
ALDRIG mer alkohol. aldrig aldrig aldrig!!!
INGET positivt med att dricka, speciellt inte när man mår som ett monster dagen efter!
För laddad typ? haha..
Nä ska även försöka ändra min kost till det mer hälsosamma :)
JÄTTE intressant bok det finns på bokhandeln i smedjan.
"Äkta Vara" för typ 230kr.. Fakta om tillsatserna i maten.
Tror jag ska köpa den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback