Söndag

Känns inte som att det är en seg söndag.
Blev en lugn helg, inte haft något sug alls för att festa.
Vet ni vad det är för dag imorgon? MIN LEDIGA DAG!

Ingen brådska idag, börjar klockan 3.
Ska göra mig iordning och kolla på lite lägenheter.
Är faktiskt sugen på en 2:a :) hehe.
Skulle aldrig ta en lägenhet som är mindre än den här, ska inte byta ner mig ;)
Kollat igenom ikeakatalogen också.

Vad skönt det är med fräscht hår!
Var verkligen behövligt att kapa av det,
Ärligt talat så tror jag att det är ett slags mönster som upprepas med några
års mellanrum, jag sparar ut håret så att det är skitlångt
men testar olika hårfärger så att längderna blir risiga och måste kapas av.
Sen sparar jag så att jag får långt igen, och kapar av det i samma längd :P
Nice ändå att det växer som ogräs så man inte behöver ha ångest om man ändrar sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback