soft

Blev faktiskt att ta 2 öl igår på personalmiddagen.
En trevlig kväll med riktigt god mat!
Var vaken riktigt sent, alarmet gick igång i 20 min innan jag vaknade av det!
Freaky friday imorgon, sista arbetsdagen denna vecka!
Ledig fram till måndag efter det.
Blir nog att shoppa till det rejält när jag är ledig ;)
Även lite prat om att kanske gå ut och ta sig någon drink på krogen på lördag?
Dricker verkligen inte ofta nåmer..
Knappt gjort det under sommaren :)



Har förövrigt fått ett nytt september schema med lite mer dagar..
4 och 5dagars arbetsveckor, ledig varannan helg.



Ska försöka lägga mig o sova snart
börjar inte förräns 4 imorgon men jag vill inte vända dygnet...
Kanske blir en morgonpromenad imorgon!? ;D


Längtar till imorgon.. eller ja. längtar till något? =)
Vi får seeeeeeeee.......







godnatt bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback