helgen!

I fredags så hängde jag, Anja o sara hos Emil och Fredrik.
Vi lirade rock band! hehe
Jag hanterade gitarren väl, vi rockade på så hårt så att störningsjouren
knackade på mitt i allt! haha!
Blev att runda av kvällen med lite film.
Mötte upp Jossan och tog en nattpromenad på örnäset.
Skumma typer som var ute på natten, vi blev övernojjiga för att det skulle
vara banditer med vapen haha. man vet ju aldrig!!
Vi hamnade till slut hos A där vi satt och surrade på om trevliga saker.

Igår vaknade jag upp med igensvullna ögon, ögoninflammation?
Var rödögd och hade ont och det kändes nästan som om man skulle somna
om man blinkade, tunga ögonlock.
Jobbade kväll och fick senare besök av en vän :)
Vi snackade på och tävlade i guitar hero, gick oväntat bra för mig men jag
kan känna mig besegrad! =P
Gick och la mig vid halv 4 tiden, men med en lång sovmorgon är man ändå utvilad!
Börjar först jobba klockan 3 så jag har all tid i världen på mig att göra mig redo.
Suttit och ätit jordgubbar som jag fick av sötJossan, MYCKET GOTT! =D
haha jo sen fick jag ett samtal på natten där ja fick höra att jag är ocool! haha
ANDRA HELGEN som nykter. nice nice!
Skönt på något sätt, nu har jag ju inte haft möjlighet att festa iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback