trötter

jadu kommenterade ; 
varför går du som om du har en kvast i röven?


mitt svar;
För att röven just fått sig nåååååååå!!!!!







varför kommenterar man om man inte ens vågar stå för det man tycker? :)
fortsätt läsa min blogg du, intresserar dig säkert ;)




idag har ja umgåtts med anja, dagens promenader förbränner förhoppningsvis
bort skrovmålet vi drog på max, som förövrigt har blivit mindre! FYFAN!
chillat hemma hos henne o kollat idol osv.
dragit den dagliga allsången på edefors! ;)
provat ett nytt schampoo idag så man får ju hoppas att den håller va den lovat!!!
ska ge rakare hår, får väl se om håret ligger platt imorgon! ;P
hm fan nu måste jag gå å lägga mig!!!
ska upp o jobba imörrn..

Kommentarer
Postat av: Anja

i guess "jadu"'s röv inte fått sig nåååå på länge ;) HAHAHA

2008-09-25 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback