that's what im talkin about!

satan va man sover när man får chansen att göra det!
somnade vid 3 tiden efter att ha kämpat för att bli trött,
såklart blir man väckt av ett speedat samtal när man sover som bäst!
oooooooooh sånt gör en verkligen förbannad!!! det ringer bara när man INTE vill !
äääh...



nåååå ;D haha. william tyckte att ja skulle flytta hem igen !
sött eller va? såg ledsen ut när jag sa att jag skulle hem till örnäset... cuuute!
han som gillar mig minst i familjen ! haha :D
min favoritrobban däremot tyckte att det var bra att jag bodde långt borta.. WHYYYY?? :/
har rockat till mora träsk halva dagen med wildwille!




DMX - the rain




imorrn äre freaky friday ! WIHOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback