rolig kväll, underlig dock !

vi förfestade hos cajsa o begav oss till brass. haha!
ja vad ska man säga, jag blev överfallen vid baren! hahahaha!
nånting stenhårt mot en, jag blev typ chockad!
utdelade några sparkar och slag mot personen i fråga.
stod det nån snubbe bredvid mig och skratta och hade min väska mitt i allt
och skrek åt mig att jag ska hålla reda på den hahaha..
förövrigt så var det riktigt trevligt! man var nog vän med alla på stället! HAHA!!
träffade mackan från förr!
hmmm.. så var tydligen en viss person där o höll på å skulle försöka irritera en :) haha.
lyckades inte så bra..
ah det var mycke kändisar där, helt klart en lyckad kväll.. 10 poäng av 10 möjliga! :)
tröck en kebabpizza och diskuterade kvällen med cajsa ! hahaha..

åhnej, fick en kroppsmålning, stod lycka till på armen!!
där ett tag om någon försökte ta kontakt med en så sa man inte ett ord
men visade armen HAHAHA! åååååh.




får väl se vad som händer ikväll... alltså varför är man sugen på en tvådagars?! hahaha sjuk i huvet!!!
nä nu äre nog.. har världens ångest av att sitta i den här lägenheten just nu. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback