mögel i maten?!

tog mig upp riktigt tidigt... klockan halv 8 för att vara exakt.
stressade o lagade mat.. kikade sen på pastasåsburken jag hade,
som hade en mögelbit på sig där korken skulle vara, USCH !
det var ju bara o kasta maten åt helvete och fara till jobbet hungrig..
men nu är ja hemma o är extremt slöööööööö!
tänkte laga mig nå käk o .......FAAAAAN!!!! jag har ju inga kanaler..

inatt har jag varit så jävla less, dels för att datorn är så långt ifrån sängen,
o att den låter som ett flygplan, o kan ju icke höja så man stör grannarna..
såg the eye, nå typ skräckfilmsliknande.. för det första hörde jag inget..
o sen var det inte textat heller... så jag blev inte det minsta skrämd av
alla spöken o skit som jag annars brukar! vilka framsteg =) MEN TRÅÅÅÅÅÅK!!!!
men vad ska man göra? kan inte sova utan TV/dator på..
måste ha en lampa tänd också. usch ! hur kan man sova utan ljud i mörkret helt själv?
det måste vara det obehagligaste jag vet... kommer aldrig att göra det!!!!
så många gånger jag har tänkt att ; NU JÄVLAR ska jag övervinna rädslan och bara sova..
men när det väl gäller får jag panik och springer upp och tänder lampan i hallen...;P haha..
man är ju skadad efter alla skräckfilmer man sett genom åren! det är otroligt ;) hahah
jag har många rädslor, men mörker måste vara det största! usch!

ska nog gå ner till grannen o lämna deras post nu hahaha..
vafan, läser inte brevbärarna förnamnet?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback