modig!

inte sovit mkt inatt. somnade väl nångång vid 5.
sjukt bra serie som går på natten. måste ju nästan vaka nu för att se den ;)
"matrioshki"..
 blev tvångsväckt av 100 plingningar på dörren.
min underbara mamma kom förbi me soffan!
stackars hon o micke fixade allt, bar ner exstasysoffan o tog upp den
nya medans jag låg i sängen och gav kommando och var sur o trött..
blev riktigt nice förresten! =) funderar starkt på en ommöblering.
men´man får se när det blir av, känns lite jobbigt o börja koppla ur datorn
o lyfta alla saker så..
o ja fick höra att mormor blev nöjd över soffan hon fick av mig så =)
blev ett bra byte! den är ju bekväm, men färgerna passade ju som
inte riktigt in alls här...


har bokat tid hos en frisör.. MODIGT!
jag vet inte riktigt vad jag ska göra ärligt talat.
ska iaf toppa håret. men de vettefan om man ska klippa på längden..
eller ja det lär väl behövas efter min egna klippning med kökssaxen! haha.
funderar även på lugg! kom o tänka på det, att jag är så feg när det gäller lugg.
men när jag kollade igenom gamla bilder så hade jag ju lugg!
har haft några olika, den superkorta.. sen längre platta, den snea..
så man får se =) haha, har ju trivts i det förut så..
äääh.. det blir nog braaaa! nu ska jag städa till lite här innan jag beger mig!

det kan ju faktiskt inte bli värre än mitt superkorta sönderblekta hår!! =)



sönderblekt hår! USCH !!!





den snea luggen




den superkorta superfula luggen!
HAHA TÄNK ATT TA MED DEN DÄR BILDEN OCH BE OM EN EXAKT
SÅN LUGG! HAHAHAHA




den långa och platta luggen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback