hook it up

jag kan sitta uppe hela natten och räkna upp saker jag hatar.. kan börja med ;


spindlar, kyla, smör, majskolvar med smör på, knarkare, lögner, dåliga hårdagar,
dryga människor, ken ring, sura pensionärer, grace, varm öl, dyra priser på coop,
sjukdomar, skitsnack, långa köer, att vara trött, mens, rykten, snobbar, getingar,
alkisar, snattare, öl i frysen, mina allergier, avundsjuka, svartsjuka, pinsamma stunder,
ångest, skavsår, sendrag, sommarens busstider, janssons frestelse, surströmming,
gelegodis, inget badkar, folk som röker i busskurarna när det regnar, viktuppgång,
biltutor, ohyra, dåliga tvprogram, repriser, björnar, missförstånd, coops salladstonfisk,
att vara blek, eksem, den här sommaren, ex, min mobil, datorn, tapeterna, balkongdörren,
själviska och självupptagna killar, att inte kunna somna när man måste, halka, lunarstorm,
apberget, linda bengtzing,  akon - sweetest girl, flo-rida - low, sega människor,
otrevliga människor, oljud, tugg med öppen mun och smask,
karlar som aldrig växer upp och beter sig som 15åringar livet ut, kriminalitet


osv osv. kan fortsätta hur långt som helst!
saker som irriterar en till max!! usch usch usch !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback