förlorade kriget!!!

hm, dragit en storstädning. diskat o allt möjligt..
skrubbat igenom hela badrummet, fyfasen alltså!
det kan ju inte ha städats ordentligt där på 10år. suck och usch.
blir arg när jag tänker på fläckarna jag försökt skrubba bort förgäves ända sen
jag flyttade in hit, det är omöjligt! ingenting får bort dom!!!...

OCH TILL MIN STORA BESVIKELSE ;
helvete helvete helvete!!!!! kunde inte tro mina ögon när jag såg fanskapet..
började nästan gråta! men där var den.. fläskängern!
stor som fan, krypandes på min vägg! då blev jag rädd på riktigt!
har inte sett röken av dom på några veckor, men där kom den!
i mitt vardagsrum dessutom! vafan ska jag göra????
jag storstädar 1 gång i veckan, så det är inget frågetecken där..
men vart fan kommer dom ifrån och varför försvinner dom inte?
trodde inte dom kunde krypa på väggarna, men nu är det ju bevisat.
det är bara en tidsfråga tills man får fara på jakt igen, nä usch!
nu får det vara nog! ser jag en till så ringer jag efter anticimex
eller skaffar mig en katt som får göra jobbet!! hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback