förfärligt bakis!

jossan o cajsa kom förbi mig o chilla en stund!
drack "mina" bärs o byggde en ölborg! haha.
for till heroes o mötte upp jocke..
blev o ta sig nån öl och konversera med en massa :)
haha fick höra av nå grabbar från södra sverige att jag såg ut som en hårdrockare!! HAHA
nånting om att dom förstod varför jag var på heroes, suck!
o en annan jättetrevlig kille tipsade om musik ;P haha one republics nya?
nåja, jag delade ut ett rejält slag i ansiktet på en som tafsade på mig hahaha !! suck..
ajja var en massa bekanta där, vissa var mer trevliga än andra.
en del ville jag bara slänga ut därifrån!
blev efterfest hos shorty.. ! =P haha. sen traskade ja o jocke hem till mig.
dåligt bakis man är, trodde jag var blind o skulle dö när jag vaknade.
huvudet dunkade nå jävulskt o sminket hade runnit så ögonfransarna klibbade ihop. FYFAN!
fick skjuts till coop, så jag gick o köpte en TAJ MAHAAAAAAAAAAAAAAAL som jag
vräkte i mig alltså, åt så snabbt så magen håller på å spricka nu alltså !
ska städa till här , ser förjävligt ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback