efterfesten är den riktiga festen!

for ut till bergnäset till elin =)
asså, den där jävla käppen! haha.. det är mitt största minne.
o att ja o julle tävlade om jossan ;)
haha. det var la trevligt o vara där.
vi tog taxi därifrån men anja började bråka med taxichauffören så han blev helt vild och stannade
mitt på malmuddsbron och kastade ut oss..idiot..
så vi gick till örnäset då !
efterfest hos mig, det var då allt tog fart! hahaha.
ååååh, det blev väl nå slags kortspel osv, niiiice!
sen kom orkar hit me alkohol o vi gick till patte! hahaha..
ja, vad såg man där då? herreguuuuud..
orkar råkade typ tappa en spritflaska eller nå i köket så det var glas överallt.
vad gör man då? JO tar fram dammsugaren ! hahah
städade till i köket då. jag och orkar åt upp allt bröd ! ;)
fyfan vilken fyllemat! haha rostmackor med kaviar och saltgurka! FYFAN VA SVINIIIIIIIGT!!
det var gött med saltgurkan, men fan inte vitt bröd med kaviar.. disgusting!


får la se vad som händer idag, är riktigt bakis..!
blir nog o hänga me anja! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback