det är dags att rycka upp sig

blev en runda på stan, fick hjälp o hitta en bra makeup remover på apoteket.
och riktigt bra var den, förutom att den luktar apa!!!! huvva..
får se om den verkligen är så bra för huden dessutom :)
blev lite smink, halstabletter och hörlurar till telefön..
for hem o lämna allt och tog en promenad till sun tan och solade.
men det obehagliga är att det small till i benet mitt i allt, kom en brännande känsla
och benet kändes stelt och förjävligt.. när jag kom fram så upptäckte jag ett fett blåmärke
på vaden! tankarna vandrade genast iväg, och jag började inbilla mig att jag fick en blodpropp!
haha, men då fick jag höra att mest troligt bara är nån inflammation eller så.. hehe..

har legat o slöat nästan hela dagen, blir en promenad snart med cajsa.
blir det inte väldigt snart så går jag nog och lägger mig istället..
sjuk och ful och äcklig..
huvva.. känns nästan tungt o jobba imorgon.. hoppas att jag är piggare då !  ;)

förövrigt är det så nice att pyssla om sig själv med skönhetsprodukter osv...
det behövs ju ;) haha.. ska försöka komma igång med promenader osv...
nånting jag saknar är dom lååååååånga naglarna jag en gång hade..
nu är det omöjligt att ha dom så långa, jag bryter av dom och klöser mig själv när jag jobbar! HAHA!

nåja, nu blire o lägga sig ner och slå en signal till cajsa! tjohejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback