430kr fattigare och en lugg rikare...

japp, då var man hemma igen då!
för det första så hittade jag inte till frisören först. gick till den där bredvid hairteam,
haha så var det ju fel. men trevlig personal som sa att dom gärna gett
håret en omgång..
så jag gick ju till rätt då så småningom, typ en frisörsalong för äldre! haha :P suck!
hmm.. just när håret var tvättat o hon skulle börja sätta upp det så hör jag hur min mobil
börjar ringa. såklart så har man ju hep-c-rap - klåda.
gissa om jag blev generad och börja skratta när jag upptäckte att hela stället
stannade till och lyssnade.. HAHAHA!
äh, dom skrattade ju också ;) ..
hmm. hon ville klippa ganska mkt, så jag har kapat av rätt mkt. blev tårögd när jag hade
stora tussar i knät... blev ju en lugg också.. klippte typ bort framhåret.. äh.
ska lägga upp bilder alldeles strax =) haha.

har äntligen fått kortet till boxen =) så nu har man ALLA kanaler! YEEEEEEEEEY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback