19årskris!

haha, kollade runt på youtube och kom in på nått klipp där nån spelade sonic 1.
shiiiiit.. ! fick rysningar .. kommer ihåg när jag var kring 4-5år och alltid ville fara till min
mormor för att få spela det där spelet!
haha. på 5årsdagen fick jag mig ett eget, som jag nötte varje dag.
måste åka till porsön o hämta hit det =)


aaah det är inte bra för mig att inte kunna titta på TV på nätterna..
jag ligger bara och funderar på helt sjuka saker istället.
på typ gamla minnen..
Det värsta är att jag hittade en låda i en låda där det fanns extremt
gamla brev man fick förr ;)
håll i er för här kommer ett ;


Jag tror att ***** smörar för mig du vet där på discot, jag tror att många är avensjuka på oss!!!
eller vad tror du? (det tror jag) du är nog den snällaste kompisen OJ jag menar (bästis) sorry
jag menar du och jag är två snygga blondiner vem bryr sig om vi har (string) jo killarna
det är ju kul att ha det men flera andra i klassen tycker inte om att ha det dom tycker ju
att det är så äckligt att ha det men det ända som är äckligt är dom!!!
vi har inte det för att dom vill att vi ska ha det utan att vi har det för att det är våran stil
vi har inte nå jävla hösäckar på arsle som dom har!
jag menar dom är som inte riktigt i våran stil. jag skulle nog aldrig kunna vara ****s bästis
hon har sneda ögon!

ps: det skulle bli en ganska bra trekant mellan ....................


HAHAHAHA!!!!!!! OMG ! OMG ! OMG ! OMG!
fjortis när man var 11!!!!
ids inte nämna några namn.. inte ens avsändaren hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anja

HAHAHAHAHAHHAHA asså jag dööööör ;)

2008-09-16 @ 02:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback