mallan goes to cleo alone ;)

HAHA! började med nån öl hemma hos mig o drog vidare till min vän.
där blev det lite guitar hero och bärs!
mitt i allt kom ja på att ja skulle dra ut, så jag promenerade mot stan!
men jag stannade till på örnäskrogen ett tag, "TA HIT BUBA NUU!" hahaha..
sen fortsatte jag min färd där ja stötte på afghanen och berhan,
tänkte skicka iväg berhan till anja! AHHAHA
sen fortsatte jag gå, efter ett tag såg jag ett grabbgäng framför mig, så vad gör jag?
jag börjar skrika! HELT ENSAMMEN! HAHAHA "RRRRRRÖTRÖJJAN NU STANNAR DUUUUUU!"
ända från statotil till malmuddsbron gapade jag som en idiot hahaha..
sen stannade dom och då var det minsann barros, luke, syrrans polare gabbe och nån till.
så jag promenerade med dom in till stan, när jag var som mest seriös o hade ett snack
me syrrans polare så händer det som inte får hända..
JAG RAMLADE!!!! ett klockrent jävla fall på typ grus som gröpte ett rejäl hack i knät.
fruktansvärt ont i knäna..


reste mig upp och borstade till legginsen och låtsades som ingenting, MEN ONT GJORDE DET!!!
haha det var en som skrattade åt mig hela vägen.
nåväl, bytte nummer och snackade om att man borde styra upp en fest =)
ställde mig i cleokön och då påpekade en att jag blödde kraftigt från knäna hahahaha!
suck! lyckades dölja det, men jag hade helt blodiga händer.. suck suck..
asså den sämsta jävla raggningsrepliken asså.. döööö

gick o hängde av mig jackan och traskade in.
Där mötte jag mackan direkt som attackerade mig.
vi köpte bärs o satte oss vid ett bord, o han var ju förfärlig!!
haha riktigt jävla full och bah "ååh du ska bara veta hur många tjejer som är efter mig, du har tur!"
SUCK då höll ja ju på å döööööö.. mackan styr upp! hahaha.

tappade bort han efter ett tag, men tydligen så hade jag tagit hans mössa!?
nå piteågrabbar skrek åt mig att ja skulle komma o joina dom, vilket jag gjorde!
hittade min själsfrände direkt hahaha, helt busig kille asså!
slet med han till dansgolvet där vi utövade diverse danser! hahaha han gick ner hela tiden!!!
men det var så mkt folk så man trampade ju typ på alla så vi drog till det lilla dansgolvet.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!!!!!
där var det fan hemskt på riktitg! HAHAHAHA SUCK SUCK SUCK !!!!!!!!!
drog nån sjukt osexig förförelsedans mot han hahaha åh va fuul man måste ha varit..
tappade ju bort han också mitt i allt..

Har ju hört talas om en dans anja har gjort som då innebar att benen var i luften.
DEN utfördes ju igår! HAHAHAHAHAHHAA FYFAN ! SKJUT MIG NU NU NU NU NU!!
hajjar inte varför han ville lyfta mig hela tiden och kasta upp mig på hans rygg..
tror inte jag tog ett enda steg själv därinne. fuuuuult

träffade felicia och bjöd in hon till vårat piteåbord.
men sen tappade jag bort alla..
var världens längsta kö till jackan så jag sprang fram och skrek åt pirre och lilljimmy!
HAHAHA ååååh.. det värsta är ändå att jag fick jackan snabbt!


träffade ju en indier också! HAHAHA!!
kunde kvällen ha blivit bättre ? jag tror fan inte det!!!
knäppte en massa kort på indiern, han började ju direkt försöka
ragga upp en.. haha han tog min telefon och ringde till sin egen så han fick mitt nr.
usch.. så hade jag fått ett sms där det står "hej, hur mår du? tänker du på mig ibland?"
hahahahahahaa...

sen träffade jag jocke mitt i allt, så började jag ju typ gå till angrepp mot hans
polare helt utan anledning..
vi tog en taxi till örnäset o drog en liten efterfest då.
hoppas att dom driver med mig för annars har jag fan gjort en
sjuk grej igår hahaha.. nåja..
vaknade upp sådär lagomt full och skrattade mkt åt igår.


DET BÄSTA!!!!!! haha
stod nå gangsters utanför matstället o spände sig, så började dom ju typ
kommentera mig eller nånting, så jag ställer mig framför dom och skriker
"Jääääääävla pundarsviiiiiiiiiiiin!"
 så gick jag in? och vände rätt snabbt och blängde på dom hahaha..


Man kan helt enkelt dra slutsatsen att det är värt att GÅ in till cleo själv
är fan riktigt roligt, kanske drar man ut nånstans själv ikväll också ;) ;) HAHA!
härja gärnet!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback