learning from my mistakes, try not to make them twice.

Får rysningar när jag tänker på drömmen jag hade inatt.
Det är nästan skrämmande hur jag reagerade och vad jag gjorde. 
det är väl inte alls så jag känner egentligen.. eller?
hade iaf en känsla av lättnad och lycka och det skrämmer mig!
Allt jag funderade på hade lösningar som jag hoppades på..
det är alltid lika flummigt med drömmar som skakar om en riktigt ordentligt..


And I admit to being caught by many foolish distractions
Then I'm forced to pay the price as the result of my actions
Gotta keep my nose up out of things that ain't none of my biz
And just cause somethin looks good don't really mean that it is
Learning from my mistakes, try not to make them twice
Just admittin when I'm wrong, tryin hard to make it right


So why is everything that's bad for me feel so good?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback