inget jag längtar till..

i början av december ska jag opereras. usch
ryser av att bara tänka tanken.
har opererats en gång tidigare, i foten och det var hemskt!
speciellt efteråt, man låg ju bara o tyckte synd om sig själv.
och nu ska jag opereras i inget mindre än käften!!!
tydligen väldigt akut, bra att inget står rätt till i munnen hahaha.
Ska operera bort en visdomstand.. "gräva lite och slipa i käkbenet"
USCH USCH USCH! och beskrivningen av den slags smärtan man ska känna efteråt.
intensiv smärta så man måste käka en massa mediciner för att orka
leva .. blääää
Förhoppningsvis så är jag väl ändå härdad. tror inte att det finns någon smärta
i hela världen som kan slå mensvärk!


blaaah..

ah idag har ja iaf jöbbat. lite trött :) haha.
var o köpte hårfärg osv till senare.
agera stekare o Stekte nå vegburgare, dom var faktiskt goda! ;) hehe.
nu har ja vilat klart o ska gå över till anja och bygga korthus!!! ;) ;)





EN till mingelbild.. haha. aldrig mer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback