hata folk som tror att dom vet ALLT

Jag har fått höra ett X antal gånger att jag tror att världen kretsar kring mig.
Att jag är ego och självcentrerad osv osv...

Men vafan? det är väl inte så konstigt?
Jag är jag, jag har mina åsikter, mina erfarenheter, mina tankar...
Medans du har dina åsikter, erfarenheter och tankar.

Jag tror att världen och alla människor funkar på ett sätt efter just mina upplevelser
medans du kanske har helt andra uppfattningar.

Det ska respekteras att alla tycker olika,
därför kan jag bli riktigt jävla förbannad om man sitter o berättar nåt
och någon lägger sig i och bestämt förklarar att det inte alls är så
man säger, utan att saker händer pga en helt annan anledning?
VA? men vem fan är du och har du hängt med i mitt liv? hah?

irriteeeeeerande till max.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback