drar en djup suck

det är omöjligt o jag orkar inte försöka längre.
försökt få bort nå fläckar från mitt golv länge nu och det är omöjligt,.
gaaaaaaaaaah!

äh. idag vaknade jag väääääääääldigt tidigt.
jag hurrade över att få laga ett hål.. SOM JAG INTE ENS MÄRKT AV!
fan jag har ju riktigt ont på ett annat ställe.
men det ska åtgärdas nästa vecka! tummen upp!
sen är det nog färdighaft för några år framåt ;)

hann till stan en snabbsväng o fyndade lite sminkborttagningskrämer o smycken.
tog en låååååååångpromenad med jossan o milda runt sjön ;D
svinsoft att röra på fläsket! o lika trevligt att surra på som vanligt.. :)
direkt när ja kom hem fick ja ett samtal av mami så ja for till porsön nån timma
o käka o lira tvspel o umgicks med bröderna :)

nu är ja iaf hemma på tattarörnäset! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback