det här med bloggar..

Dom bloggarna ja läser är då först o främst mina polares.
o sen sånnadär med olika tips om lite allt möjligt, o humorbloggar
som tjuvlyssnat och argalappen..
och kanske någon få människa som lyckas få ens uppmärksamhet,
intressanta saker om annorlunda människor.

jag läser inte dom "kändare bloggarna".. för dom intresserar mig inte,
nej jag bryr mig inte om vad dom gör under dagarna eller vad dom ska göra till helgen.
eller vad dom har på sig.
det beror till stor del att ja inte känner dom.. !
Jag bryr mig inte om jag har en stor blogg eller inte, jag skriver för att skriva av mig,
o saker som jag o mina polare kan sitta o garva åt sen..
Man kanske inte har världens mest spännande och dramatiska liv där det jämt händer
världens coolaste saker eller intriger.
Jag tror inte heller att någon kan bli "den bästa bloggaren"..???
Och sen så skulle jag tex inte skriva ut vad som helst här!
man skulle ju inte direkt skriva om man skulle må superdåligt o det har hänt värsta grejjerna
så att ens "ovänner" kan sitta och garva och gotta sig i det,...
Pallar inte ens att nämna namn på en massa personer, tex sånna man inte gillar.
det är jävligt oshysst, skulle inte själv vilja bli utpekad eller hånad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback