cold world

blev ju partaj igår!
en trevlig kväll helt enkelt med mycket skitsnack o shottar!
man är ju extreeeeeeeeeeeeeemt trött idag, segast i världen.
är på porsön nu,  väntar på min mor..
ska glida iväg o handla o fa hem o mysa med ljus osv  =)



hehe såg att jag gått ner i vikt ! nicenice!
men det är lite skumt det där.
åt ju som ett svin, och då menar jag verkligen hela tiden när jag slutade snusa.
nu sitter man ju dock med en prilla i käften o känner inte alls matsuget.
på ett sätt är det dåligt, känner mig tröttare än vanligt.. men äääh..
impulsgrej att börja snusa igen.
MEN DET ÄR SÅ GÖTT!


äääääääh, jöbbigt o sitta vid den här datorn.. aphex twin is the shiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback