ajajajajajajajaj!

Drömde världens dröm om att ja flyttade till porsön.
;)


en olycka kommer sällan ensam.
först så gnisslar?! jag typ av en tand.. har riktigt ont.. kan inte äta
på ena sidan, o det gör ont så fort ja dricker nå.
Igår när jag satt i kassan fick jag världens värk och förstod att, nu är det dags! hahaha.
så det var ju bara o skynda sig därifrån o ta två panodil och gå tillbaka och bita ihop!
Idag har jag faktiskt mer ont än igår, men det har inte blivit en sån där rejäl supervärk än...
ääh.. så det blir att knapra värktabletter och tycka synd om sig själv ..
inge partaj eller så med andra ord....


äh jag är fortfarande en tråkig bloggare.. HA DE GRANNT!


Kommentarer
Postat av: men gummish

ta det lungt så löser det sig,, lycka till från hela mitt hjärta. kramizz

2008-10-04 @ 02:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback