YEAH! snart ska det firas!

måste berätta en äcklig sak, är extremt rädd o nördig när det gäller kryp.
så satt jag på busshållsplatsen.. 5 min kvar tills bussen skulle gå..
så känner jag efter ett tag hur det kryper på benet, så tittar jag ner o ser att jag lagt
fötterna i ett myrbo typ, så kryper det ca 4 myror på vardera ben..
slängde av mig skorna o märkte hur de kröp in myror, hade inte större val än att
försöka borsta bort myrorna och stoppa på skorna o hoppas på att myrorna dog av trampet
när bussen kom.. hujja känner hur det kryper överallt..
hehe.. blev iaf en dag på stan med morsan, vi kolla på lite allt möjligt..
sen for ja hem till p-ön o chilla o vänta på tvätten..
hunnit färgat håret mörkt igen :)
hmm.. nåja,
börjar bli dags o lägga sig snart, men ja är inge trött!! aaaah
upp tidigt imorgon.. fest hela dagen..
ölfrukost snart ;)

Kommentarer
Postat av: Anja

hehe, snart dags att dra en sammanfattning av studentdagen/kvällen? ;) eller allt är kanske en enda stor minneslucka? :D hahahah danserna & matfighten! hahah

2008-06-07 @ 18:55:55
URL: http://ganjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback