that's right

Jaha, nu ska man äntligen skriva om studenten :)
sov enbart 1 tim natten mot torsdag, så trött man var under hela dagen.
började iaf med att dra en bira och for till skolan o fick betyget... yeah
morsan, syrran o g-unit mötte upp mig, vi for o käka på exotic.
sen drog ja o jossan hem, började genast på en ny öl.
jag, anja o josefin for in till stan och satte oss på roasters uteservering,
firade rätt rejält. nå lirare satte sig bredvid oss.haha !
ja.. ni vet ju..
sen härjade jag och anja vidare.. "bitcheeeeeees!!!"
blev sedan fest hos anja. jag och hansson tog oss in till stan tidigare än alla andra.
sen kom resten in, och det var ju inte direkt någon hemlighet att jag och anja hade
dansshow som få kunnat utföra.. haha
Efteråt drog vi martindansen och  jag attackerade en med cola och en dip !
dagen efter möttes jag och anja o promenerade runt hela stan och sammanfattade studentkvällen
och faktiskt kom fram till att båda hade lite ångest innerst inne. inte så lite heller!
Vi for sen till magda och fika lite, var allmänt döda och hängiga.
följde med dom till tivolit en sväng också.

igår kom Julia hit, och vi pratade om lite allt möjligt =)
hehehe ! nu får man fan skärpa sig när det gäller kontakten..
vi har ju de så trevligt när vi umgås haha! ;P


efter att jag följt julia till busshållsplatsen så gick jag förbi anja en sväng.
vi valde att gå en runda runt kullarna. så ser vi en polisbil köra förbi, det blir genast skrik
mot ett gäng som stod och gömde sig på lövskatan.
när vi sen kommer fram blir vi vittnen till ett gripande ! haha flummigt ;)
en bit på vägen så möter vi ett litet gäng. börjar genast diskutera med "den värsta".
men efter ett tag så börjar grabben förvåna oss, och vi frågar om han ska hänga på oss
in till stan istället för att hänga där me små p-svinen. och det ville han!
hahaha så vi eskorterade han hem ! åhnej!
blev sedan en promenad hem till anja o chilla. sov även där så jag kom hem nyss ;)



får se vad det blir idag då :)
inte direkt sugen på att sitta inne hela dagen så,..

Kommentarer
Postat av: Anja

haha bättre ett tips för mkt än ett för lite!

2008-06-08 @ 16:27:03
URL: http://ganjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback