sjuck igen

vakna upp med världens risigaste hals.
kände mig dålig igår också men nu blev det värre :p
"ont när jag sväljer!" haha..
igår blev det att trycka mer potatissallad och choklad! hehe..
bästa medicinen mot en rejäl förkylning.


nu har det börjat gå in att man har tagit studenten, alltså alla kan gå ut skolan.
men det är inte alla som får slutbetyg, och där måste jag få vara stolt och tala
om att det har jag minsann fått ! =)
inte såg det så himla just ut när man stod där i 2:an med typ 5-6 IG'n/streck
och en CSN varning och absolut ingen ork att ta tag i skolan?
typ matten somt tog 3 år att göra.
haha drömde minsann om skolan inatt :P
så sköööööööönt att man tog tag i skiten, och inte hoppade av när det kändes omöjligt att komma ikapp.

Kommentarer
Postat av: Anja

YOU DID IT!

2008-06-11 @ 00:02:23
URL: http://ganjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback