what's his name?

ooops, en försovning blev det visst. Men inte gör det nå :P
kan pluggish o träna hemma istället. hade ändå bara en lektion!
tror grannarna hatar mig, har typ 3 olika larm som drar igång me 10minuters mellanrum.
så tar det några minuter innan jag väcks av dom, sover ju rätt djupt som sagt.

att man ska vara så fruktansvärt slö, det är nästan jobbigt att vara såhär lat!!!!
skulle kunna ligga här i soffan hela dagen med en kopp kaffe o snus.
men ja måste samla krafter för att vattna blommorna tex.. dom är så krävande! ;) ;) hehe
men det är Fredag idag, härligt!
känslan av att man kan ta världens längsta sovmorgon.


Har ju som sagt dragit ut en massa cdskivor som stått o dammat länge,
rippat en massa olika partyhits från både 80 och 90-tal !
så just nu sitter ja o lyssnar på 80-tals musik ! HAHA!
mel & kim - respectable


nä det är så trist att blogga, jag känner det själv.
Det är inte intressant att läsa om jag tex skriver
"idag har jag varit i skolan, sen har jag pluggat, sen sov jag!"
men samtidigt, så är det ju ett fåtal människor som läser det här.
Och det är NI som har valt att läsa det jag skriver ;)
Kanske inte händer så händelserika saker om dagarna....
men samtidigt så måste jag hålla med anja om detta ;
JAG KANSKE INTE HAR NÅGOT LIV, MEN JAG HAR IAF EN FRAMTID!

Kommentarer
Postat av: Anja

haha stämmer så bra så det måste göra ont för dom ;)

2008-04-04 @ 13:28:24
URL: http://ganjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback