msnrapparn ;)

vaknade upp till världens finaste väder yao.
kände mig iakttagen ett tag, så kollar jag bakåt och upptäcker att grannen bredvid ser rakt in hit. 
hehe, nä men jag har extremt shyssta grannar ändå..  ! :)
hm. blev en ordentlig storstädning.. har kommit på mig själv att jag städar varje söndag.

nåja.. Anja kom förbi hit, så tog vi en promenad till willys å handlade.
Promenerade sen halvvägs tillbaka. alltså hur såg man ut?
solbrillor och högtalarna på högsta volym!
haha nån halvflummig snubbe tyckte att det var nice musik. flummigt!
när vi kom till mig så satte vi igång med matlagningen.. blev tacos!
tycker nästan att söndagar ska bli en tacodag! ;)
det blev dessutom en efterrätt.. inte illa!
sen har vi suttit och sjungit till en massa folk på min o hennes msn.
"jag kom från en liten liten plats.. längst ut i orten där alla...." hahaha..

nu sitter jag här själv o lyssnar på fin musik..
ska nog läsa den där boken! ;P



image9


image10

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback