Jahapp ja...

vaknade upp vid kvart i 5. härligt att vara så morgonpigg!
gröten och teékoppen kan bockas av från listan!
även snusen då...
tittade ut genom fönstret och fick se, inte till min förvåning men, att det har snöat
igen. fyfan alltså... lyckan blev inte långvarig..
suttit och sett på cops.. erbjuds inte så mycket annat den här tiden..
hehe, så nu blir det att dra ett tjockt lager med smink för att dölja risigheten.
har så fruktansvärt ont i halsen, känns som ren tortyr när jag sväljer.
nezerilen har plockats fram igen! haha..
har även sprängande huvudvärk. jag gör det då bra som ids ta mig till praktiken!
det blir typ o chilla en timma där när ja dyker upp, o sen förbereda frukosten! hehe..
Har bara försovit mig en enda gång, o då kom ja försent typ 10-15min.
satsar på ett MVG ;D det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback