greatest hits ever ;)

oh,. ångest över att vara vaken den här tiden!
har klarat av långdagen! praktiken var soft,
en fyllde år o vi fick tårta;P
suttit och skrattat å en hel del roliga saker, men får ju tyvärr inte nämna nånting alls så!
efter praktiken ritade jag ett mycket vackert äpple och den var till och med godkänd ;)
jobbade mellan 18-22 ! jobbigt bara att man är halvt väck varje gång man jobbar.
Lärt mig en ny sak idag! :) tar lite tid att komma ihåg allt menmen..
ska jobba nästa fredag. nice, cashen dom tas!

nefyfan, måste lägga mig nu.
Ska orka med en hel historialektion.
bra att man sovit sig igenom hela historian
men konstigt nog så lyckas jag ju alltid få ihop ett G på proven ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback